Voi, voi...

Yritin säädellä kytkintä mutta luisto vaan jatkuu. Pitää varmaan avata taas koko kytkinkoppa. >:( Toivottavasti en joudu uusimaan kytkinlevyjä kun ne maksaa hieman. Pelästyin jo että jotain muutakin pahaa on tapahtunut kun en saanut pyörää enää käymään kunnolla. Putsasin kaasuttimen sekä suuttimen ja tutkin muutenkin bensansyötön enkä löytänyt vikaa. Onneksi vika löytyi lopulta taas tulpasta joka antoi kipinää vähän minne sattuu. Olisihan se pitänyt arvata ja tarkistaa ihan ensimmäisenä. Uusin tulpan ja taas pelittää.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jos kytkin ei ota pitääkseen niin kytkinjousien kiinnityspulttien kantojen alle, siis itse jousien päälle mutta ruuvin kannan alle, kannattaa laittaa jotkut prikat lisäämään jousien esijännitystä. Ne pitää sitten laittaa jokaiseen jouseen. Myös kääntämällä kytkinlevyt toisin päin tai karhentamalla massalevyja karkealla hiekkapaperilla voi yrittää kytkimen "tehohengitystä".

-Faidros-

Base kirjoitti...

Kiitos! Näitä temppuja täytyy ehdottomasti kokeilla! Siis ainakin prikkoja ja hiomapaperia, levyt taitavat olla jo valmiiksi "toisinpäin" tai "oikeinpäin" kun varmasti sekoittuivat kun viimeksi oli kytkin levällään :)