Super Sportti tuli purettua aika pieniin osiin ja muutostyöt voi alkaa.
Ensimmäisenä saa lähteä tuo kaunis kultainen väri rungosta. Kultahan on ihan kiva väri ei siinä mitään, mutta ei Tunturin kyljessä, ei ainakaan Super Sportin. Vesi 200 baarin paineella sai maalin irtoamaan mukavasti. Samalla sai tyyppikilpi kyytiä :P
Sitten vähän hiontaa ja maalia pintaan:
Aika jees tuli. Tällainen tuon rungon värin käsittääkseni pitäisi olla alkuperäisessä. Läheltä liippaa ainakin.
Eturenkaasta hävitin ruosteet 1200:sta hiomapaperia sekä hiomatahnaa käyttäen. Tuli vähintäänkin tyydyttävä:
Etuputket sai saman käsittelyn kuin runko ja tässä rengas taas paikallaan:
Etupäätä en päässyt kiinnittämään takaisin runkoon sillä kiinnityksen laakerit ja laakeripesät olivat tuhoutuneet. Alimmassa laakerissa oli jopa kaikki kolme kuulaa tallella :P
Jotain sentään sain jo runkoon kiinni :)
En tiedä missä teillä tehdään remonttia mutta meillä ainakin olohuoneen pöydällä.
..ja emäntä kiittää! ;)
Tunnisteet
- Autot (9)
- Fix-it (41)
- Jawa/CZ (18)
- Kiinalaiset (2)
- KTM (22)
- Linkki (1)
- PERK**E (8)
- Polkupyörät (21)
- Pura-kasaa (32)
- Sekavat (32)
- Suzuki (7)
- Tee-se-itse (30)
- Tunturi (35)
6 kommenttia:
nätti on :) itse ehkä olisin pitänyt rungon kultaisena, mutta olenkin tuning friikki ;)
Kiitos! Tästä tuleekin "alkuperäisen kaltainen". Tuossa ensihelpotusta tuningnälkään:
http://pyoraprojekti.blogspot.com/2007/10/pimp-my-ride.html
;)
Hei.
Hyvää jälkeä olet tehnyt!
Minulla sama juttu menossa, pitäisi löytää vain etupyörä ja Paiolin iskarit tai osia.
Etupyörän napakin riittäisi jos jostain vielä löytäisi.
Onko sinulla hajua mistä voisi löytyä osia?
Terv. Sakari
Tiedätkö rungon värikoodin?
Lähetä kommentti