Kytkin


Avasinpa tuossa kytkinkopan sitten jotta pääsisi tutkimaan kytkinmen luistamisongelmaa ja taas paljastui jotain ihmeellistä: Moottorikin oli maalattu sisäpuolelta! Niin, siellä oli öljyn seassa hopeisia maalinpalasia vaikka millä mitalla ja lohkojen sisäpinnasta halkeili maalia kun vaan sormella rapsutti. Täytyy harjata ennen kasaamista teräsharjalla ylimääräiset pois.


Kytkimen luistamis/irrotusongelmaan löytyi ainakin yksi aivan selvä syy. Kytkinkruunuun on kulunut kytkinlevyistä selviä uria jotka estävät levyjen liikkumisen:


Tuo on yksi KTM GS:ien tyyppivioista ja on poistettavissa helposti viilalla. Toivottavasti kytkin alkaa viilaamisen jälkeen toimimaan eikä muuta ihmeellistä ilmaannu.

Ei kommentteja: