Kotarin purkutyöt on nyt aloitettu. Helppoa hommaa verrattuna Suzukiin. Oikeastaan ainoat työkalut joita olen joutunut käyttämään ovat jakoavain, kuusiokolosetti ja ruuvimeisseli. Tämä pyörä on oikeasti yksinkertainen vehje. Osat eivät ole pahasti toistensa takana piilossa. Hienoa!
Kaikki isot muoviosat irrotettu. Myös etulokasuoja kuvasta poiketen.
Takalokasuoja on halki keskeltä ja tarkempi tutkailu osoitti että siitä puuttuu myös jokunen palanen. Tästä pitäisi uusi loihtia. :/
Pakoputki irti. Lähtee hitsattavaksi oikein metallialan ammattilaiselle. :) Halkeamia on ainakin kolmessa kohdassa. Pahimmasta kohdasta tuo on melkein irtipoikki.
Tankki on aika hirveässä kunnossa. Maalattu ainakin kahteen kertaan, jopa sisäpuolelta. :P Maalin lohkeamat paljastaa että pyörä on ollut alunperin valkoinen, joskus kauttaaltaan oranssi ja taas valkoinen. Maalipinta on kuplinut irti tankin pinnasta bensan haihtuessa muovin läpi. Tankista löytyi taas jotain hiekantapaista mönjää sekä maalinpalasia. Kylkien KTM -logot oli liimattu paikoilleen miehekkäästi tiivistemassalla. Lohkeili aika isoja paloja maalia mukana kun kampesin ne irti isolla taltalla. Mitäköhän tästäkin vielä tulee... :)
Tunnisteet
- Autot (9)
- Fix-it (41)
- Jawa/CZ (18)
- Kiinalaiset (2)
- KTM (22)
- Linkki (1)
- PERK**E (8)
- Polkupyörät (21)
- Pura-kasaa (32)
- Sekavat (32)
- Suzuki (7)
- Tee-se-itse (30)
- Tunturi (35)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti