Hohoo, Suzuki lähti tallista vaihtoon. Tilalle tuli 250 kuutioinen KTM GS vuosimallia 1982. Ronski peli on ajaa. Päällä istuessa ei edes jalat ylety maahan. Tunnelma on kuin traktorissa ja tehoakin traktoriin verrattava määrä. Suzukissa oli kymmenisen heppaa ja tuossa kotkassa pitäisi olla vakiona käsittääkseni n. 30-50hp. Teho/painosuhde kolminkertainen. Suzuki oli tähän verrattuna lapsille tarkoitettu apupyörillä varustettu moposkootteri. Aika huonossa kunnossa tuo Ktm kyllä on, eihän sitä muuten kukaan olisi vaihtanut päikseen kevytmoottoripyörään.
Ensimmäisen ajon jälkeisestä adrenaliiniryöpystä "kärsivä" kuski ajokkeineen:
Kuvasta saa jonkinlaisen käsityksen tuon pyörän koostakin. Aika iso verattuna kyykkypiikkiin. :P
Vikoja pyörässä on jonkinmoinen lista:
-Kytkin luistaa
-Käynnistyspoljin ei toimi eikä sitä edes ole.
-Kytkinvaijeri on mallia "oma patentti"
-Tanko kiero
-Pakoputken alkukäyrä halki muutamasta kohdasta
-Tyhkäkäyntiruuvi puuttuu
-Ryypyn nappi puuttuu
Lisäksi pyörä on ulkoisesti aika huonossa kunnossa. Pahimpana mainittakoon takalokasuoja, joka on keskeltä irtipoikki. Renkaita ja vanteita lukuunottamatta oikeastaan mikän osa ei ole kunnossa 100% mutta monttupyörät eivät taida ehjää päivää nähdäkään sen jälkeen kun ne kauapsta ulos ajetaan. Siinä sitä nyt olisi sitten työn sarkaa taas ihan riittävästi. Ei oikein tiedä mistä aloittaisi..
Tunnisteet
- Autot (9)
- Fix-it (41)
- Jawa/CZ (18)
- Kiinalaiset (2)
- KTM (22)
- Linkki (1)
- PERK**E (8)
- Polkupyörät (21)
- Pura-kasaa (32)
- Sekavat (32)
- Suzuki (7)
- Tee-se-itse (30)
- Tunturi (35)
2 kommenttia:
Etin googlesta vaan KTM GS 250 kun sellasen olen luultavasti itekkin nyt hankkimassa, mietin vaan että riittäneekö tehot mutta aika mukavalta vaikuttais, jos kerran traktoriin voi verrata ;D
Joo keulii ihan kivasti. Tuossa oli ainakin meikäläisen aloittelijan käsiin ihan liikaakin potkua. :P
Lähetä kommentti