Kävin juuri testaamassa kotkaa vaikkei ole vielä kytkinvaijeriakaan ja voi jestas että se KULKEE! Keulan saa nousemaan kevyesti oikean käden ranteella käskyttämällä. Ei tarvitse tangosta repiä. Kytkin ei luista yhtään ja pääsin ensimmäistä kertaa tuntemaan pyörän tehot olkapäissä, käsivarsissa sekä ranteissa. Tämä pyörä taitaa olla minulle hieman ylimitoitettu. =D Virallisia tehoja en tiedä mutta olen useasta paikasta lukenut että hevosvoimat pyörii jossain 35-40 kieppeillä. Mitä näistä sitten on enää tallella, onkin mysteeri. Hyvältä tuntuu kumminkin!
Tilasin kytkinvaijerin irtotavarana Mopo-osasta kun ei ollut noin vanhaan pyörään vaijeria edes KTM:n merkkiliikkeessäkään. Pitävät kuulemma korkeintaan 10 vuotta vanhoihin pyöriin varaosia hyllyssä. Hintaa vaijerin osille tuli vajaa 7 euroa joka on todella halpa hinta. Vielä posti- ja pakkauskulujenkin (9,50€) jälkeen hinta on halpa. Vaijerit liikkeessä maksavat yleensä jotain 20 ja 50 euron väliltä.
Emäntä toi kaupasta muovipohjamaalia ja mattavalkoista joten taidanpa lähteä tästä tankkia pohjamaalailemaan..
Tunnisteet
- Autot (9)
- Fix-it (41)
- Jawa/CZ (18)
- Kiinalaiset (2)
- KTM (22)
- Linkki (1)
- PERK**E (8)
- Polkupyörät (21)
- Pura-kasaa (32)
- Sekavat (32)
- Suzuki (7)
- Tee-se-itse (30)
- Tunturi (35)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti